حمل نوزاد

حل گلایه والدین از کالسکه بچه (کاور کریر)

یک ترفند جذاب برای حل گلایه والدین از کالسکه بچه!  

دوران بارداری و پس از آن، چند ماه اولیه زندگی جدید با نوزاد، دورانی پرمشغله و شلوغ است. از طرفی این دوره از زندگی بسیار شیرین است و ممکن است برای پدر و مادر ها تکرار نشدنی باشد. هر تازه پدر و مادری دوست دارند علاوه بر لذت بردن از این دوران شیرین، با کم ترین دغدغه آن را پشت سر بگذارند و مهمتر از همه چیز، به بهترین نحو از نوزاد دلبند خود مراقبت کنند. در ادامه به توضیح اینکه کاور کریر چطور می تواند به این امر مهم کمک نماید می پردازیم.

چرا خرید کالسکه کمی دلهره آور است؟

اکثر والدین در مورد خرید اولین کالسکه نوزادشان بسیار فکر می­کنند. فاکتورهایی مانند قیمت، راحتی جابجایی و راحتی نوزاد همه ارزش بالایی دارند. حتی مطمئن شدن از اینکه کالسکه از درهای مختلفی که روزانه از آنها عبور می­کنند به راحتی رد شود نیز مورد بررسی قرار می­گیرد، اما وقتی شما برای اولین بار صاحب فرزند می­ شوید، معمولا چیزهایی که پیش بینی نکرده اید اوضاع را سخت تر می­کنند.

برای مثال شما برای پیاده روی به همراه نوزاد داخل کالسکه تان به بیرون رفته اید. باران شروع به باریدن می­کند. با عجله به خانه برمیگردید و به محض باز کردن در متوجه می­شوید چرخهای کالسکه کثیف شده اند. اما چاره ای جز این ندارید که به داخل بروید و بعدا با ردهای گلی چرخ کالسکه سر و کله بزنید.

اگر محافظی برای کالسکه وجود داشت…!

در این دوره، کمتر موردی در نگهداری نوزاد حل نشده باقی مانده، و این موضوع جزو آن دسته نیست! کاور کریر، محصولی برای محافظت از نوزاد در کالسکه است. دیگر نیازی نیست نگران باد، باران، سرما و آفتاب پیش بینی نشده باشید، خرید یک کاور کریر می تواند تمام این موارد پیش بینی نشده را برای شما حل کند و همچنین، کالسکه را تمیز نگه دارد.

کاورهای کریر همچنین برای جلوگیری از چرخ های گلی هنگام برگشت به خانه عالی هستند، یا حتی هنگام قرار دادن کالسکه درون خودرو خیالتان می­تواند از کثیف نشدن صندلی خودرو راحت باشد. در هر حال، پیاده یا با وسیله، می توانند گاها نجات دهنده شما از مسائل پیش بینی نشده ی دنیای بیرون باشند.

قدمت کاور کریر

با وجود اینکه کاور کریر مدت زیادی است که در بازار وجود دارد اما به نظر می­رسد والدین کمی از وجود آنها مطلع هستند. این کاور ها بسیار کاربردی و مقرون به صرفه اند. از طرفی در روزهایی که شیوع بیماری های مسری مانند کرونا همه گیر شده است، این کاور ها میتواند نوزاد دلبند شما را کمتر در معرض تماس با دیگران قرار دهد.

جمع بندی

احساس نیاز به کریر تماما به شما بستگی دارد. اینکه تا چه حد با نوزاد خود در حال تردد هستید و معمولا در چه آب و هوایی زندگی می کنید. اگر از آن دست والدینی هستید که یک لحظه هم از نوزاد خود جدا نمی شوند، خب حتما به یکی از این ها نیاز پیدا می کنید. شما نمی توانید از ترس جدا شدن از کوچولویتان تمام وقت را در خانه صرف کنید. دیر یا زود حتما موردی پیش خواهد آمد که مجبور می شوید از خانه بیرون بروید، پس چه بهتر که بتوانید با یک کریر از نوزاد دلبندتان در کالسکه مراقبت کنید.

شما می توانید از کاورهای کریر دریمو را (در رنگ ها و طرح های مختلف) دیدن کنید:

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید